16 Mart 2015 Pazartesi

Artemis Balık Burcuna Özel El ve Vücut Kremi

 Selamlar.. Geçtiğimiz günlerde, tam doğum günümde Artemis Doğal Ürünler'den çok tatlı dilli bir mail aldım :) Burç kremleri üretiyorlarmış. Burçlardan pek anlamadığım için, burçlarla koku zevkinin bir ilgisi olduğunu düşünmemiştim ama varmış. Burçlara uygun doğal yağlar içeriyor ve zararlı bileşenler bulundurmuyor. Benim için en ilgi çekici yanı da zaten doğal oluşu oldu.



Denemem için saç açıcı sprey ve el ve vücut kremi gönderilmişti, ilk olarak kremden bahsetmek istedim. Ambalajı çok sade ve zarif geldi bana. Metal kapağı çıkardığınızda pompası var ama pompayla pek anlaşamadık.
Ne ince ne kalın yapılı, kesinlikle yapış yapış değil anında emiliyor ve yeterince nemlendiriyor. Ben el kremi olarak kullanıyorum, arada kollarıma da sürüyorum.
Ürün 50 ml, el kremi olarak gayet yeterli ama vücut kremi olarak alacaksanız biraz az bir miktar. Hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve vegan bir ürün. Daha önce kullandığım vegan ürünlerden daha kaliteli olduğunu söyleyebilirim. Renkli kozmetiğe ulaşmak kolay olsa da cilt bakım ürünü bulmak biraz daha zor veganlar için. 


Balık burcuna özel yağlar susam, avokado ve aynısafa çiçeğiymiş en fazla nem veren yağlardan. Baskın bir kokusu yok ve yağların verdiği nemli hissi çok sevdim, annemin müzmin ellerini bile nemlendirdi :)
Alkol, renklendirici ve paraben gibi zararlı maddeler içermiyor. Alkol içeren ürünler cildi daha fazla kuruttuğu gibi bazı ciltlerde allerjiye de neden olur.




Ürünleri incelemek, burçlar ve kokular hakkında bilgi almak isterseniz burckremleri.com a bakabilirsiniz. 
Deneme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederim :)

3 yorum:

  1. Balık burcu olduğum için bu krem çok ilgimi çekti. Aynı sefa içerikli bir krem bana çok iyi geliyordu demek burç uygunluğunun da etkisi varmış :) Güle güle kullan. Sitene katıldım, bana da bekliyorum... Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Burçlara göre ürünler çok güzel konseptmiş:) blogunu takibe aldım. ben de bloguma ve çekilişime beklerim:) sevgiler:)
    theruj.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Burç kremi, değişikmiş :) Güle güle kullan canım, ben de bir bakayım benim burcuma uygun olanların içeriğinde ne varmış :)

    YanıtlaSil