2 Ocak 2015 Cuma

Rival De Loop Young - Liquid Eyeliner

 Bugün, size bir RDL Young ürününden bahsedeceğim. Rival De Loop Young, Rossmann'a özel markalardan biri bildiğiniz gibi. RDL ve RDL Young markaları, sıkça indirime giriyor ve normalde de uygun fiyatlı ürünlere sahip. Çok kaliteli ürünler olduğunu düşünmüyorum, en azından her ürünü aynı standartta değil. Bu yüzden, denemek için, sadece indirimlerde alıyorum.
Daha önce denediğim kahverengi kalem (likit) eyeliner'a benzer yapıda bir dipliner'ını da denemiş oldum.
İlk izlenim olarak, fırça yapısını beğensem de ürünü beğendiğimi söyleyemem. Kısa ve sert bir keçe ucu olduğu için kolay deforme olmuyor.

 Çok ince çizgiler çizemedim, zira ilk katta renk vermediği için 2-3 kez üst üste geçmek gerekiyor ve çizgi giderek kalınlaşıyor. Fazla sıvı bir yapısı olduğu için ürün sabitlenmiyor, ikinci katı geçerken, ilk çizgi siliniyor. Sürüm olarak kolay olmasına rağmen, uzun süre uğraştırıyor. Ve düzgün bir görünüm elde ettiyseniz, bu saadet fazla uzun sürmüyor.. İlk ovuşturmada ya da gözün sulanmasında, dış kısımlardan akmaya başlıyor. Ve yanma yapıyor..

 Alerjik değilseniz, fazla sulanma olmuyorsa deneyebilirsiniz demek isterdim ama ürünü açıp birkaç kez kullandıktan sonra, korkunç şekilde bozuldu! Oldukça kötü kokular saçıyor. Kesinlikle açıp bir kenarda unutulacak, hatta her gün kullanıp bitirilecek bir ürün değil..
Bu ara kullandığım çoğu markanın likit ve jel eyeliner'ları bozulduğu için, oldukça endişeliyim bu konuda. Essence ile görüştüğümde koruyucu içermediği söylenmişti, gözümüze kullandığımız ürünlerin, nasıl olup da koruyucu içermediğini anlayabilmiş değilim...

 Bir diğer ihtimal de marka çok bilinmediği için, ürünün rafta uzun süre beklemiş olması.. Toz ürün dışında, RDL'den herhangi bir şey daha alacağımı düşünmüyorum..

Kalem eyeliner da permanent, yani kalıcı diye geçse de benzer şekilde, sürdükçe silinen ve çok çabuk akan bir yapıya sahipti..




6 yorum:

  1. Rossmann ürünleri hakkındaki yorumlarını not alıyorum bir daha Adana'ya Rossmann'a geldiğimde fikir sahibi oluyorum sayende teşekkürler :)

    Bu arada Mersin Blogger tanışma buluşması yapıyoruz etkinlik değil sadece bir tanışma kaynaşma buluşması. Yarın müsaitsen (cıngıfıllı ile görüştüm gelebilirse gelecek) seni ve Adanalı blogger arkadaşları beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buluşma duyurusunu gördüm bugün ama ne yazık ki sınavlarım başlıyor :(
      Belki büyük bir Adana buluşması ile tanışırız :)

      Sil
    2. Başarılar dilerim sınavlarında. Adana buluşması olursa mutlaka geleceğiz en az 4 kişi :) Mersin etkinliklerimiz de olacak ilerleyen zamanlarda ama organizasyon zor iş biraz zamana ihtiyacımız var biliyorsun :)

      Sil
  2. Yanma yapıyorsa kaçarak uzaklaşmak lazım! Alerji yapar korkusuyla uzak durduğum bir markaydı, kuşkularım doğrulanmış oldu.

    YanıtlaSil
  3. Rdl'nin likit eyelinerı bende de önceleri yanma yapmıştı zamanla azalarak geçti ,ama Rdl'nin permanent olan eyelinerından daha memnun kaldım.Tabii altına baz uygulayarak.Koku konusunda hassas olmama rağmen kullandığım ürünlerde sorun yaşamadım.Stokların yenilenmeyip ,dediğin gibi ürünlerin uzun süre rafta beklemiş olması buna sebebiyet vermiş olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görsellere baktım, çoğunlukla siyah üzerine mavi yazılı. Muhtemelen bu eski bir ürün :(

      Sil