10 Ocak 2015 Cumartesi

Rival De Loop Young Kalem Farlar


Selam gençler! :)
Bugün, koala dostumla size Rival De Loop Young kalem farlardan bahsedeceğiz. İndirimlerde yine gözüm dönerek, bulduğum tüm renklerini almıştım ama pek sevmedim. Beğenildiğini okumuştum ama peşin peşin söyleyeyim kesinlikle kalıcı değil ve çizgilenme yapıyor!


 Renkleri ve numaraları üstte gördüğünüz gibi Almanca ve İngilizce karışımı :)
Aslında ton olarak hepsini ayrı ayrı çok beğenerek aldım. Baz olarak da tek başına kullanılabilecek çok güzel tonlar. Ama gelin görün ki üzerine far uygulayıp sabitlesem bile çok kısa sürede bozulup, katlanma kırışığına doluyor :/

 Direk güneş ışığında rekleri bu şekilde. Yapıları birbirinden farklı gibi, en soldaki "smokey eyes" daha yoğun yapıda ve biraz daha mat. En sağdaki "deep brown" ise sürerken dağılan garip bir yapıya sahip.

 Renk veren kısım, tahta gövdesinin içinde sabit durmayıp, dışarı çıkıyor :/ Fiyatı uygun olsa da tercih edilesi bir ürün olduğunu düşünmüyorum.. Altına baz, üstüne farla kullanılabilir. Baz uyguladıktan sonra hala bir şeyle uğraşmak isterseniz tabii :)

Instagram çekilişime katılmayı unutmayın @secilizmblog da sizi bekliyor :)
Sevgiler



5 yorum:

  1. Bende birikme yapmadılar hiç. Ama dediğin gibi renk veren kısım dışarıya çıkıyor. Neyse ki çok uygun fiyatlı bir şey :D

    YanıtlaSil
  2. Rival de Loop un rimelleri cok övülüyor bloglarda, push up di galiba birinin ismi bende bakacagim :)

    YanıtlaSil
  3. ben sayende makyaj yapmaya geri döndum vallaha supersin

    YanıtlaSil
  4. ben sayende makyaj yapmaya geri döndum vallaha supersin

    YanıtlaSil