22 Aralık 2014 Pazartesi

China Glaze Rare&Radiant

 Merhaba, bugün size çok sevdiğim China Glaze markasının, duo chrome Rare&Radiant ojesinden bahsedeceğim. Almayı istediğim ilk serilerdendi ve çok istediğim Swanky Silk ile birlikte almıştım. Çok farklı ve kullanılamazmış gibi görünse de aslında çok şık duran ve çoğu zaman kullanılabilecek bir renk.

 China Glaze artık siyah etikete geçti, bu 3 free olmasıyla ilgili bir durumdu sanırım ama ülkemizde de uzun süredir bu şekilde satıldığı için, aldığınız ürünün yeni olup olmadığını bu şekilde anlayabilirsiniz. Zaten Tanaçan Kozmetik'in stoklarında çok fazla kalamıyor bu ojeler :)


 Bu marka Gratis'lere gelmeden önce, bir kısmını Cherry Culture'dan bir kısmını da Tanaçan'ın Limango kampanyasından almıştım. Bu renk de Limango'dan ama Gratis'lerde gördüğümü hatırlamıyorum.
Direk gün ışığında pırıl pırıl bir altın rengi iken; farklı açılarda ve suni ışıkta, haki-yeşil bir hal alıyor. Oldukça metalik bir görünümü var, pırıltıları çizgi şeklinde diziliyor.


 China Glaze'in belli bir oje yapısı yok, bazıları tek katta renk verirken bazıları çok ince yapılı, bu renk de onlardan biri. İki hatta üç kat sürüyorum bazen ama yapısı çok ince olduğu için, çok hızlı kuruyor ve kalın bir katman gibi durmuyor. İlk katı sürdükten sonra, hiç beklemeden ikinci kata geçebiliyorum, o kadar hızlı kuruyorlar.


 14 ml kocaman bir şişe, bitmesin zaten :)  Gördüğünüz gibi, yukarıdan bakınca yeşil gibi dururken, ışığı direk alan bölgeler altın rengi.


 Rare & Radiant rengi, 2012 sonbaharında New Bohemian koleksiyonunda çıkmış. Bulabilirseniz kaçırmayın derim.
Ayrıca şu anda Tanaçan'ın satış sitesi olan kozmetiksite.com 'da yılbaşı ojeleri indirimde ve şu satırları yazdığım sırada beyaz dokulu ojeyi yani, "There is snow one like you" arkadaşı kapmış bulunmaktayım. İsmin manidarlığına gel vatandaş :))) Oje 10 liraya inmiş ve kargo ücretsizdi.


Bu renk, sonbaharda çıksa da yaz, kış bayılarak kullandığım bir renk oldu. China Glaze'in diğer renkleri ile bir video da çekebilirim isterseniz, elimde çok miktarda biriktiler.  İçimdeki Garfield üşengeçliğini yıkıp blog yazsam, video çeksem, ders çalışsam çok iyi insanım aslında :))


7 yorum:

  1. Cok değişik bir rengi varmıs.Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Bende Orly'nin buna çok çok benzeyen bir rengi var. Uzunca bir süredir bir köşede bekliyordu, baktım sende güzel durmuş, bir şans daha vereyim diye düşünmeye başladım şimdi :)
    Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Duo chrome'lar çok güzel, değerlendirmeli :)

      Sil
  3. blogunuz çok güzel takipteyim :) banada beklerim!

    YanıtlaSil
  4. Renk harika! :) Bir ara Golden Rose'da da böyle bir seri vardı.. Tabi her güzel şey gibi o seriyi de kaldırmışlardı...

    YanıtlaSil
  5. Ben instagram çekilişinize katılmak istiyorum. İnstagram adım = @navygiller sevgiler

    YanıtlaSil
  6. rengi çok güzelmiş sana da yakışmış :) teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil