28 Ekim 2014 Salı

Rival De Loop Mikrofiber Makyaj Temizleme Bezi

Selamlar..
Sizi son zamanlardaki en iyi keşfimle tanıştırayım.. Rival De Loop yüz temizleme havlusu. Tam ismi "peeling etkili temizleme bezi" Bu ürünün bir çeşidi daha var, onda da ikisi bir arada yazıyordu sanırım. Ben peeling etkili olanını seçtim ama çok fark edeceğini düşünmüyorum.
Peeling diyince gözünüz korkmasın, yumuşacık bir dokusu var ama temizleme işleminin sonunda, cilt bakımında fırçayla temizlemişler gibi pürüzsüz bir his bırakıyor.

Cildimdeki makyajı temizledikten sonra, havluyu ıslatıp sıkıyorum. Yıkama jeli kullansam da kullanmasam da çıkmaya devam eden fondötene, maskaraya inanamıyorum!
Jelle yüzümü sildikten sonra, bezi yıkayıp tekrar siliyorum. Eğer alıp kullanırsanız, duru suyu yüzünüze, bol bol çarpmanın cilt temizlemekte nasıl yetersiz kaldığını göreceksiniz :)

Bioderma, Garnier, temizleme sütleri hepsi hikaye... Mutlaka sonrasında cildi yıkayıp arındırmak gerekiyor. Bu tarz bir ürün kullanmasanız bile en azından, Loreal'in ped'li jelinden alıp o ped'i kullanın..

Mikrofiber olduğu için kolayca durulanıyor, kalıp sabunla yıkayıp akıtıyorum. Leke tutmuyor.Mikrofiber diğer bezlerde olduğu gibi fazla aşındırıcı ürünlerle kullanmamanız daha iyi olacaktır.

Makyajı hiç temizlemeden kullanırsanız, havluyu temizlemek de biraz daha zorlaşıyor. Ama neredeyse suyun altına tutmanız bile yeterli geliyor.



 Tüm yüzümü ve gözlerimi temizlemek için kullanabiliyorum. Fiyatı çok uygun lira civarı aldım, ama indirimde mi bu fiyattı hatırlamıyorum. Yine de clarisonic'e kafa tutan arkadaşa, şans vermeye değer :)
Annem yanlışlıkla çamaşır makinasına atmış, üzerinde de yazdığı gibi yumuşatıcı kullanılmaması gerek...
Bir aydır düzenli kullanıyorum ve bundan sonra da yedekleyerek almaya devam edeceğim bir gereklilik oldu benim için..

Yüzünüzü temizledikten sonra hemen nemlendirmeyi unutmayın...
Sevgiler..

2 yorum:

  1. ya bende de perla'nın bir bezi vardı, hiç yüzüne bakmamıştım. bi deneyeyim bu kadar işe yarıyorsa.

    YanıtlaSil
  2. Bundan da ötekinden de istiyorum, hepsinden istiyorum, çifter çifter istiyorum, istiyorum. Sen söyle, ben istemelere doyamam ki! :)

    YanıtlaSil