15 Temmuz 2014 Salı

Günün Ojesi | Flormar Jelly Look JL15 Maroon


Selamlar..
Bu ara küçük rahatsızlıklarım ve kendi evimizde olmamam nedeniyle pek yazamadım ama geri döndüm. Özleyen varsa :)
Günün değil, aslında birkaç günün ojesi, Flormar Jelly Look serisinden JL15 Maroon isimli ojenin kalıcılığı çok sorulmuştu bu yüzden 4 gün beklettim. Havuza da girmem rağmen ancak 3. günün sonunda uçlarda hafif bir yıpranma oldu.


Bu serinin sürümü, yapısı, fırçası, her şeyi çok güzel. Yapısı biraz kalın diyenler var ama bence değil. Yoğun renk ve parlaklık veriyor, gerçekten jel tırnak görünümü oluyor. Artık çoğu oje, üst cila sürmüş gibi duruyor zaten. Ama bu oje silinene kadar parlaklığını kaybetmedi.


Gülşah asetonla çok kolay temizlendi. Ama aynı asetonla başka bir markada aynı sonucu alamadım :/
Bu renk siyah gibi duruyor ama bence çok koyu bir kahve, hatta bitter çikolata :)

Şimdiden online sitede tükenen renkleri var. O güzel somon rengini mağazalarından aldım ama yedeklemeyi bile düşünüyorum :)


Bu ara çok güzel indirimler var sitede, alışverişi ücretsiz kargoya tamamlamak için ojelere dadanın bence :) Sanırım 3.50 bu seri..


Oje ve diğer paylaşımlarım için, secilizmblog ismi ile instagramdan takip edebilirsiniz beni..
Sevgiler

3 yorum:

  1. Özlemiş olabilirim... Oje ve diğer paylaşımların için secilizmblog adıyla insagramdan takip ediyorum seni. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun. Bitter cikolata ha =) Jely serisini sevdim. Her rengi kullanmamış olsam da kullandıklarımın yapısı bence de çok kalın değildi. Amanth rengini sevdim şuan en çok (:

    YanıtlaSil
  3. Kahve tonlarını hiç sevmiyorum ben. İçinde kahvelik var deyince bi durdum. Tırnaklarına çok yakışmış ama :)

    YanıtlaSil