27 Haziran 2014 Cuma

Pakmaya Adana Etkinliği


Yazmakta çok geciktiğim bir etkinlikle karşınızdayım. Güler yüzlü ve uyumlu ekibiyle, en favori çalışmamız Pakmaya ile oldu. Düzenlenen iki etkinliğe de oldukça kalabalık bir ekiple katıldılar ve firmanın reklamını yapmaya odaklı, mesafeli tavırlar içinde değil, gayet içten yaklaştılar. Bu yüzden, ayrılırken sanki 3. bir buluşma olacak da onları tekrar göreceğim diye düşünüp sevindim :)
ama bu konseptte, son etkinlikti..

 Bursa ve Adana'da pilot bir çalışma vardı biliyorsunuz, yöreye özel lezzet kitapçıklarını içeren bir paket satıştaydı ve Arçelik indirim kuponu içeriyordu. Bu kampanya kapsamında, ikinci bir ziyaret yaptılar ve "altın günü" konsepti düşünmüşlerdi. Ancak biz yeni yeni tanıştığımız ve organize olamadığımızdan, evde değil de dışarıda görüştük. Pasta Bahçesi'nde bizim için küçük bir açık büfe kahvaltı hazırlanmıştı. Bizim bu organize olamamıza karşın, firmamızın bize çok güzel bir jesti oldu :) Bir yerlerde görmediyseniz, heyecan yapalım yazının sonunda yazayım :)

 Sevgili Emine (pembe dünyam) süslenmek uğruna yine gecikti :)

 Tatlı ve pasta uzmanımız Didem :) Blogu pek aktif değil, ama onu da zorluyoruz yazması için. Instagramda ise kendisini cakeup01 olarak bulabilirsiniz :)
Beylerimiz sıkılmış görünüyor sanmayın, valla askerlik ve memleket muhabbeti bile yaptık :)

 Sevgili Nihal abla, tüm buluşmalarımıza tam teşkilat geliyor, çok çalışkan ve araştırmacı bir bloggerımız. Zaten toplamda kaç üniversite bitirdiğini henüz çözemedim, bilgisinden ziyadesiyle faydalanıyorum. Blogumu açarken, sanal arkadaşlara bile muhtaçken, şehrimde böyle güzel insanların varlığını bilmek, beni çok mutlu ediyor.. 

Sevgili Mürüvvet ablam, yine cıngıfıllı bir takım fotoğraflar peşinde. (Abla derken utandım, bu kısmı unutalım :)) 
Ve Sevgili Funda Ceyhan, oğluşuyla gelmişti, kırdı geçirdi bizi :)) Şu sıralar tatilde bile tarzından ödün vermiyor, blogunu ve instagramını şiddetle takip edin..



Bu toplantımız, neredeyse bir ay önceydi, buna rağmen sevgili arkadaşlarımız Adana'nın sıcağından nasibini aldı :) Bahçede başlayan kahvaltımız, klima karşısında tatlılarla sürdü. Bizimle, yeni lezzetleri, Türk tatlılarını paylaştılar. Hemen olay yerinde, içerik analizi yaptım, damla sakızlı muhallebi gerçekten damla sakızı içeriyor :))

Söz konusu Pakmaya ise tabii ki kahvaltıda, hamur işi tercih edecektim :) Alttaki, bizim meşhur sıkmamız :)
Sohbetimiz, neredeyse uçak saatlerine kadar sürdü. En heyecanlı kısmını sona saklamışlar, zira gerçek bir altın günü olmasa da bize kırmızı keseler içinde çeyrek altın dağıttılar :)) Bu bizim için çok özeldi.. Maddi değerinden değil ama düşünce olarak çok ince bir davranış bence. Aynı değerde ürün verseler belki bu kadar mutlu olmazdık. Eve gelip, anneme "pakmaya, bana erken düğün hediyesi taktı" dedim :) 

Yamuk bir de fotoğrafımı koyup, kaçayım :)

İyi geceler / Günaydın :))

5 yorum:

  1. Yine güzel bir etkinlik olmuş ..
    Mutlu haftasonları :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir etkinlik olmus bencede, ayrica fotografin cok hos, hicde yamuk degil! :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir etkinlikti :) saat kaçta kalkarsam kalkim bi türlü yetişemiyorum her yere geç kalıyorum ne olcak bu halim :)

    YanıtlaSil
  4. şekerciğim ne kadar güzel bir yazı olmuş böyle. Bayıldım. Ben de senden eşime bu gün yine bahsettim. Seninle tanışmaktan ne kadar mutlu olduğumu. Yazını okuyunca duygularımızın karşılıklı olduğunu bir kez daha gördüm. İyi ki seninle tanıştım canım benim :)))
    O arada blogunun yeni tasarımını çok sevdim. Daha çok sen gibi olmuş, enerjik, dolu dolu ve renkli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarım işine biraz daha el atmam gerek ama başkasına yaptırmak istemiyorum. Böyle biraz amatör kalsın :)

      Sil