29 Aralık 2013 Pazar

Rossmann Yılbaşı İndirimi Alışverişim


Rossmann'a çikolata stoklamaya gitmiş olabilirim.. Aynı zamanda diyette olabilirim :)))
Snickers 0.79, ikili Pringles 7 lira falan gibi fiyatlarıyla piyasa fiyatlarının altındaydılar. Ben de hem sevdiklerimi hem merak ettiklerimi stokladım.. Bu alışverişte bahsi geçen çoğu üründen gidip biraz daha alabilirim :))


Aldığım renkli kozmetiklere, hemen Maybelline ile başlayayım. Stoklar gayet doluydu ve indirim oranı %50'ydi. Normalde pudra kullanmasam da sürekli pudra aldığımı biliyorsunuz :) Affinitone 24h pudrayı denediğimde, oldukça kapatıcı ve yumuşak bir dokusu olduğunu gördüm. İçeriğinin görmediğim için talc içeriyor mu bilmiyorum ama bu serinin fondöteninden memnun olduğum için bu pudrayı denemek istedim. Cildim eskisine göre daha iyi ama hala kuru bu yüzden sadece kapatıcı bir pudrayla, günü kurtarmak istiyorum.. Waterproof bir pudraymış gerçekten ilginç özellikleri var.. En açık rengi olan 10 numarayı aldım, bir sonraki numara daha açık gibiydi ama pembe tonluydu :/

Her zaman kullandığım 210 That's mauvie ruju ve turuncu tonlu ruju, hediye edilmek üzere aldım. 5 lira civarı bir paraya geliyor..

Uzun süredir direndiğim Maybelline Rocket maskarayı da aldım. Bu ara kuruyan birkaç maskaranın ödülü bunlar :)) Maybelline maskaralar çoğu yerde farklı fiyata satılsa da indirimli hali 9,90'dı. Aslında 13-14 liraya satılanları da düşününce pek inmiş olmuyor..

Siyah-pembe pırıltılı jel eyeliner'ı sevemesem de denemek için düz bir rengini de almak istedim, kahverengi olanı kaptım. Sanırım 12 liraya geliyor..

Loreal'den uzun süredir maskara almak istiyordum, Essence'lerle boşuna harcadığım parayla sanırım hepsini alırdım :/ Yeni çıkanların özelliklerini pek bilmediğimden Voluminous x5 Extra Black seçtim. Daha önce Telescopic kullanmıştım, utanmasa 10 yıl bozulmayacak bir arkadaştı..


 Eveet gelelim Rossmann'ın kendi markalarından aldıklarıma.. Öncelikle Rival De Loop kozmetik ürünleriyle başlamak istiyorum. Daha önce Alterra'dan ürünler alıp kullanamamıştım, doğal olduğu ve parfüm içermediği için çok kötü kokuyorlar :/ RDL'nin aldığım ürünlerinin bir kısmından memnun olduğum için, yenilerine şans vermek istedim. Bence iyi yaptım, güzel oldu :)

Sevgili NihanPeri'nin instagramda sıkça bahsettiği RDL Young- 01 Moon Dust Baked Highlighter'ı aldım. Allık olabilecek kadar yoğun bir rengi ve dozunda bir ışıltısı var. Çoğu fırınlanmış ürün gibi sert yapıda değil, gayet yumuşak ve pigmentli. Ele bol bol geliyor yani.. Tenimde nasıl duracağını, şu an tam hayal edemesem de bronzerın üzerine allık gibi uygulamayı düşünüyorum. Esmerlere kesinlikle daha çok yakışır ;) İndirimli fiyatı 3-4 lira oldu sanırım.

Daha önceden aldığım ve çekilişle de hediye ettiğim el peelinginin, devam ürünü olan el kremi ve maskesini aldım. Maske olarak henüz kullanmadım ama kokusu ve nemlendirmesi güzel.

Oje düzelticimi yedekledim. Sadece blog ya da instagram çekimleri için kullandığımdan çok çabuk tükenmiyor ama yine de bulunması gereken, güzel bir ürün.

Tannesi'nin pek sevdiği rujlardan bana uygun bir renk seçtim. 2-3 liraya geldi bu da. Ambalajında nude gibi dursa da aslında açık kiremit rengi. (25 numara)


 Yine Rival De Loop Young'dan çok yumuşak kalem ve kalem farlar aldım. Kajal Pen 01 White, Eyeshadow Pencil 18 mauve, 03 Smokey eyes. 1,5-2 liraya gelen bu kalemlerin birkaç rengini daha alabilirim sanırım..

 RDL Young'dan hediye etmek için iki maskara aldım. Biraz kuru gibiydiler, kullanımı nasıldır bilemiyorum ama çok enteresan fırçalı ürünler vardı. Ucu oldukça sert olduğu için rahat kullanabileceğimi düşündüğüm dipliner-eyeliner aldım. Oldukça mat bir siyah ama sürmekte zorlandım, üstünden geçtikçe alt kat siliniyor. Neyse zaten alıştırma yapmak için alındı :)



 Bu tırnak zımbırtılarından, özel gün ve geceler için bulundurmalı değil mi? Ben hiç denemedim, oje kurumadan yapıştırıyoruz herhalde?


İndirimde olmayan ama gitmişken yedeklemek istediğim peçeteleri de aldım. Soldaki kozmetik havlu falan diye geçiyor. İnce yumuşak bir mendil, yüzünüzü havlu yerine bununla kurulayabilirsiniz. İkisi de yüzlü paket ve 3 lira.

#rossmann alışverişine kremlerle devam edelim zira kendilerini 12,5 saate seçtim. Sol baştaki Selection gündüz kremi UV filtreli. Paraben, silikon, renklendirici içermiyor. Anlatamayacağım kadar uzun etkileri var ama +40 yaş bir krem. Yine de deneyeceğim. 

Akne tedavisinden dolayı su bazlı Hydro serisini tavsiye ettiler ancak kremlerin bir kısmı paraben içeriyor. Rossmann'da sıkça son kullanma tarihi geçmiş ürün gördüğümde parabensiz ürünler yenidir diye bir mantık yürüttüm :D Pure skin +30 yaş gece kremi akneye özel ürün. 

Regeneration kuru ciltler için gece bakım kremi jojoba ve shea içeriyor. 
 Ve hydro göz kremi. O kadar alakasız serilerden kremler aldım ki mutlaka bir kısmı uymayacak. Zaten uymayanları anneme vermek üzere aldım. :) İndirim %50 görünüyor ama bundan fazlaydı. Nemlendiriciler 9 küsur, göz kremi 7 civarıydı..

Aldıklarımın hepsi 180 lira tuttu, çok gibi görünse de uzun süre zevkle kullanılacak ürünler aldığımı düşünüyorum. Uzunca bir süre de bir şey almaya ihtiyacım kalmadı zaten :/ 
Annemin sponsorluğunda gerçekleşen bu alışveriş için alkışlar Annem'e :)) 

18 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan hepsini tırnak yapıştırmalarını oje kuruduktan sonra yapıştırıyorsun ve kalıcı olmasını istersen üzerine top coat yani şeffaf cila sürüyorsun :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım, göz kremini yapısı nasıl azcık 1-2 ay kadar kullandıktan sonra yazarsan yorumlarsan sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik yumuşaklar ve kolay renk veriyor ama kalem farlar, yağlı göz kapağında çok dayanıklı olmaz muhtemelen.
      Yazarım yine :/

      Sil
    2. Göz kremi didiydim ama canım benim :/

      Sil
    3. Hii dışarıdayım göz kalemi diye hayal etmişim ben onu :))
      Daha önce kapatıcılı olan kremi kullanmıştım o güzeldi, yazarım bunu da ;)

      Sil
    4. =]] kapatıcılımı vav ! duymadım ben onu :) Jel yapıda değilde krem kıvamında bir göz kremi baktım durdum rossmana ama arkalarında jel yapılı falan yazıyordu almadımda kaldı öyle.Yarın gene bakıcam.bu krem yapıdamı jel yapıdamı kaktüs özleri içeren falan yazıyor omu bu krem ?

      Sil
    5. Evet canım kaktüs ve muskatlı. Ve krem yapıda. Bence denemelisin memnun olan çok kişi var. Kolay emiliyor, parlak ya da yağlı kalmıyor ben sevdim :)

      Sil
    6. Yaa kremmiydi bu :( tüh ya bugün çıktım dışarı jel dicen diye bakmadım ,cıvık değil yoğun bir yapıdaysa kesin bende severim :) göz kremi aldım aslında ama jel yapıda olduğu için akşamları kullanıcam,birtane daha alıp gündüz kullanayım mantığına düştüm. Yarın bir bakayım ozaman ! bitmediyse tabi :))

      Sil
  4. Gule gule kullan seçilcim .Bende rival de looptan bir şey ler aldım.Ama geçen indirimde aldığım eyeliner bozuk çıkmıştı sürülmedi bile bazen farketmiyorlar sanırım geçmiş tarihi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkındalar :/ Son kullanma tarihi yakın ürünler indirimli oluyor. Ve bu aldıklarımın hiçbirinde tarih bulamadım :/

      Sil
  5. Ohh afiyet olsun :) Ben de bu ara çikolataya fena sardım Rossmana bir uğrasam fena olmayacak :)

    YanıtlaSil
  6. Ben çikolatalardan sonrasını pek dikkatli okuyamadım :)
    Yalnız Rossmann a gitmeye korkuyorum kendimi kaybedeceğim biliyorum :))
    Güle güle kullan hepsini. Yazılarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum çok tatlısın yaa :)) Aslında sona koymalıydım onları di mi? :)))

      Sil
    2. Bence de sonda olsaydı tatlı tatlı bitirirdik :))
      Rossmann a gidip sadece çikolata alasım var :))
      Nedir bu çikolataya bağımlılığım nasıl sonu gelecek bilmiyorum!

      Sil