2 Kasım 2013 Cumartesi

Halloween'den Korkan Masum Gencin Makyajı

Merhaba...
Noldu? Bu Halloween işi bitti di mi? Biraz daha devam etseydi bir süre instagrama giremezdim sanırım. Şu sıra, gözümü instagramla açtığım düşünülecek olursa, bu benim için oldukça acıklı olurdu :)
Bir zamanların cadı avına çıkıp, masum insanları, bilhassa Yahudileri yakarak ve çeşitli işkencelerle öldüren barbar Avrupa'sının, bugün böyle şirinliklerle, hayal ürünü kostümlerle, olmayan cadıların bayramını kutlaması, bir Pagan kültürünü Hıristiyanlaştırması alabildiğine anlamlı tabii.. 

Milli Bayramının kutlanması yasaklandığında, kutlamalar iptal edildiğinde, devlet tarihinde ilk kez başbakansız tören düzenlendiğinde sesi çıkmayan yurdum insanının, "parti buldun gidicen, asimile oluceenn" mantığıyla, bu abuk partilere katılması konusuna da hiç girmemeyeyim. 
Özetle, yapılan makyajlardan çok korkuyorum. Ben, çok acayip profesyonel makyözüm iddiasında gibi efekt makyajı yapanlardan, kuru kafalardan, kanlardan, mor gözlerden falan tırsıyorum işte... :(


Neyse... Ben de can sıkıntısıyla evde otururken,  "masum Türk genci düğünde" makyajı yapayım dedim :)
Giriş, gelişmeden çıkarmamız gereken sonuç; bildiğimiz gibi hiçbirimiz profesyonel makyöz ya da fotoğrafçı değiliz,  dolayısıyla bu da bir eğlence yazısı. Valla hiç utanmadan dslr makina evde yatarken, cep telefonun ön kamerasından fotoğraf çektim. 


The Balm Shady Lady vol.3 paletten gri rengi tüm göz kapağımda, simli siyahı eyeliner gibi kullandım. Essnece far fırçasıyla, farı sürme ve dağıtma işini yaptım, dik tutarak fırçanın ucuyla çizgileri oluşturdum..
Kaş altında da krem rengi ışıltılı farı var. 

Bu benim, ilk The Balm paletimdi ve kendisiyle ilgili düşüncem hala "hani len bu balm'lar pigmentliydi??" şeklinde.. Renginden çok ışıltılısını veren, biraz yarı saydam farlar. Direk parmağınızla uygularsanız biraz daha iyi sonuç veriyor tabii..
Envious Erin, Come-hither heather, Guilty gwen farları kullandım. Sedefli farı beyaz ışıkta çekersem böyle de parlar işte :) Neyse, zaten "smokey eye" makyajı ilk ben bulmadım, herkesin bildiği makyaj :P Bana link vermeden, bu makyajı yapıp sonuçları paylaşabilirsiniz :P

Kullandığım arkadaşlar böyleydi.. 
Rujum Rimmel London Kate Moss 16 numara siyah seriden. Hani şu, Nihan Peri'cikte görüp hemen aldığım <3
Bunların dışında MUA Fashionista fondöten var. Tedavimden dolayı cildimin üst kısmı tamamen soyuldu diyebiliriz.. Ve alabildiğine kuru olmasına rağmen, cilt bakımından yeni çıkmışım gibi bir parlama var, yağlı gibi değil ve hiçbir matlaştırıcı pudra işe yaramıyor. E madem herkes "glowy" makyaj derdinde, bırak öyle kalsın dedim.. 

Tek Derdim Ne Giysem? blog çekilişinden kazanıp aşık olduğum Skinfood Salmon Darkcircle Concealer Cream'i de sıklıkla kullanmaya başladım. Ciltle çok iyi bütünleşiyor, tek kusuru çok ıslak durması. Bu genel parlaklık için yine MUA'nın transparan pudrasını kullandım ama sonuç pek değişmedi sanki? :)

İşte böyle.. Seçil makyaj paylaşırsa, konu yine makyajdan başka her şey olur! :)

Öperim. 
Sevgiler. *_*

8 yorum:

  1. çok güzel olmuş..daha sık makyaj paylaş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tripod falan olmasına rağmen hangi açıyla, nasıl çekeceğimi pek denemedim. Bir de yeni yeni fotoğraf paylaşmanın çekincesi, heyecanı var :)

      Sil
    2. makyaj fotosu çekmek zor gerçekten..ben çok üşeniyorum..resim paylaşmaktan çekinme konusunda haklısın ama gözlerin falan maşallahı var..makyaj da çok yakışıyor..paylaş gitsin :))

      Sil
  2. Cok guzel olmus makyajın tam benlik ;-) Eğer goz altlarin benimki gibi kuru değilse kapatici biraz fazla nemlendiyor pudra ile sabitlemek sart cidden.

    YanıtlaSil
  3. kaşına gözüne kurban :)

    YanıtlaSil