11 Ekim 2013 Cuma

Watson's Bayram İndirimi, Alışverişi, Görüşlerim


Oldukça özet bir Watson's alışverişi yaptım. Burada Bourjois standı olmadığı için ilgimi çeken tek marka Rimmel London oluyor. Aslında eklenen indirimler ile çok güzel indirimler oldu, cilt bakım ürünlerine de ihtiyacım olmadığından merak ettiğim bu iki bebeği ve Kotex günlük pedi aldım. 

Rimmel Match Perfection aydınlatıcı-kapatıcıyı Sevgili Sevda için hemen denedim. Çok çok ince yapıda, orta kapatıcılıkta ve gerçekten aydınlık bir görünümü var. Ben 1 numarasını aldım, aydınlık görünümle birleşince biraz beyaz kaçtı sanki.. Fiyatı 7,50 liraya geldi.. 

Kate Moss'un siyah serisinden bir tane rujum vardı ve kırmızı seriden daha çok beğendiğim için çok meşhur 16 numarayı da aldım. Ya da Nihanperi'nin instagram'ında görüp kıskandım, öyle bir şey :P


Rimmel London Kate Moss 16 
6,50 liraya geliyor
Kotex günlük ped 3,50 lira.

Son olarak şunu söylemek istiyorum, evet alışveriş yapmak için çoğumuz indirimleri bekliyoruz ama mağazaların belirlediği oranlar üzerinden insanlara hakaret etmeyi çok çirkin buldum... En nihayetinde indirim oranı onların takdiri. Oradan alışveriş yapıp yapmamak sizin seçiminiz. 
Gezi Parkı ile başlayan süreçte, hakkını arayan yürekli insanları "aşağılayan" zihniyet, Watson's facebook sayfasında küfrederek, aslında hiçte hakkı olmayan bir indirimi talep ediyor... Bunlar arz-talep dengeleridir, firmaların kendi öngörü ve stratejileridir. İndirim oranları yükseltilmesine rağmen ve fişle mağazaya gidildiğinde ek indirim yapılacağı söylenmesine rağmen insanlar hala nefret kusuyor... Kusura bakmayın da madem o kadar indirim takip ediyorsunuz Watson's'tan %30 indirimle aldığınız Loreal'ler vs 2 gün önce başka yerde %50 indirimliydi.. Seçme hakkı sizin elinizdeydi yani..

Diyeceğim odur ki; emperyalist düzenin içinde yer alırken, kadının metalaşmasının zevkini, kadınlar olarak sürerken; hakkı "indirim oranında" aramak bana, üzerinde düşünülmesi gereken bir konu gibi geldi...

Kadınlarla iş yapmak zor :) Bir otomobil bayisine girip, "niye bu araçlarda %30 indirim yapmıyorsunuz!?" diyebilen??

İndirim alışverişini herkes paylaşabilir ama eski okurlarımın bildiği gibi, konuya farklı açıdan bakmak, bu blogun işi efendim :) Bu sebeple, bu yazı tamamen kendi görüşlerimi içerir, Watson's'la da keşke bir bağlantım olsaydı :))

***

8 yorum:

  1. :) hakkınız var kadınlarla uğraşmak zor keza bizlerde kadın olsak da uğraşmamayı tercih ediyoruz çoğu zaman!
    insanımız insanlıktan çıktı çıkacak saygı diye bir şeyde neredeyse kalmadı maalesef :/
    rimmel rujlarından memnun kalamadım bir türlü çok nemsiz bende shea yağı ekleyip kullanıyorum ancak kendine geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burt's Bees dudak kremi sürdükten sonra kullanıyorum ben de. Yağlı bir yapısı olmadığı için birlikte çok güzel oluyorlar :)

      Sil
  2. Güle güle kullan. Rujun rengine bayıldım! Kapatıcıyı kullanıp beğenmeyen bir ben vardım herhalde :) Kapatıcılığını yetersiz buluyorum. Ucu böyle fırçalı olan tüpteki kapatıcıları zaten hiç sevmiyorum. O fırçalar uygulama esnasında hiç bir kolaylık sağlamıyor. Niye yapıyorlar anlamış değilim. Bu indirimde sanırım hiç bir şey almayacağım zira boğazıma kadar kozmetik borcuna batmış durumdayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fırçanın hiçbir fonksiyonu yok çok zorda kalınırsa belki dağıtılabilir onunla ama parmağımla tampon hareketlerle uygularım daha iyi :)
      Hafif makyajlarda böyle hafif kapatıcılar kullanıyorum o zaman orta kapatıcılık yeterli oluyor :)
      Çok eğlenceli bir dünya ama batmamak lazım tabii :)))

      Sil
  3. güle güle kullan aldıklarını ben de Rimmelden likit ruj pudra ve fondöten aldım ilk kez deneyeceğim :) umarım memnun kalırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Apocalips rujları pek sevemedim ben. Dudak çizgilerimi çok belli ediyor ama bazılarına çok yakışıyor.
      Pudrasını seviyorum ama transparan olduğu için renk vermiyor, fazladan sürmeyin toz toz görünebiliyor :)

      Sil
  4. kuzum iyi günlerde kullan benden de bahsetmişsin kıyamam ya :) öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihiii teşekkür ederim aklımda olan bir renkti, sende görünce hatırladım hemen kaptım :)))

      Sil