29 Haziran 2013 Cumartesi

Düzeltme: Ne Giysem'den Çekiliş Hediyem Geldi

Sanırım blog yazmaya başladığımdan beri hiç bu kadar utanmamıştım :s Dün bu yazıyı bilgisayarımda bir dosyada yazıp, sınırlı süre internete girerek, link ekleyip yayınlayınca bir hata yapmışım ve blog ismini karıştırmışım :s Üstelik yanlış link verdiğim blogda, çekiliş yazısını arayıp bulamadığım halde bu hatayı yapmışım :s Özür dileyerek tekrar yayınlıyorum..

Herkese selamlar..
Ani bir kararla yazlığa geldiğim için bir haftadır internetsizim. Yoğun çabalar sonucu internet bağlantısına kavuştuktan sonra da modemim patlamak suretiyle aramızdan ayrıldı! :)) Herhalde kaderim budur, fazla zorlamamam gerekiyor diye düşünmekteyim. Ama tüm şansızlıklara rağmen, hayattan güzel sinyaller de almaya başladım.. İlki, beni çok çok mutlu eden bir çekiliş kazanmam oldu. Çünkü, direniş nedeniyle çekilişlerden haberim yoktu, sevdiğim bir iki arkadaşımınki dışında ve daha öncesindekileri de unutmuşum. Tek Derdim Ne Giysem blogunun sevgili yazarından mail alınca çok şaşırdım, önce bir süre ne kazandığımı anlayamadım :) Kore'den sipariş vermek istediğim, çekiliş sonucunu beklediğim ama sonucu bekleyemeden yine de almak istediğim Skinfood'un efsane kapatıcısını kazanmışım :) Elimde açık haldeki çok miktarda kapatıcıya rağmen Skinfood Salmon Darkcircle Concealer en çok denemek istediklerimdendi, hatta Skinfood'dan denemek istediklerim ufak çaplı bir kozmetik dükkanı işletmeye yetecek kadar çok ürün içeriyor! :D
Dün bu yazım gelen telefonla yarım kalmıştı. Bugün, yani cuma sabahı, kapı ısrarla çalınınca "kargocuuu, tutun onu gitmesin" diye fırladım yataktan :) Normal şartlarda evde benden başka kimse yoksa bile kapı zilini, telefonu falan sallamadığım oluyor ama nasıl telepatik bir insansam kargonun gelişini 100 metreden hissediyorum! Zaten sevkiyatı beklettikleri için cicilerime geç kavuştum, gözüm yollardaydı yani..

Paket elime ulaşınca bir kez daha çıldırdım :) Çünkü Sevgili Ne Giysem'in benim için küçük sürprizleri vardı. Bir gün önce bir arkadaşımdan, ilaç firmalarından antinkuntin defterler ve kalemler istemiştim ve paketten çıkan kapsül şeklindeki arkadaşı, önce bir anlayamasam da açılarak uzayan bir kalemmiş :)) İtiraf etmek gerekirse, kapatıcıya en son sıra geldi! Kazanılan hediyeden ziyade, sizi düşünerek insanların, kendinden bir şeyler katmasına bayılıyorum.. Bu yüzden firma sponsorlu çekilişlerden daha anlamlı buluyorum..
Aslında çekiliş geçen hafta sonuçlandı ama Ne Giysem'in tüm özverisine rağmen ben ancak ulaşabildim. Bilgilendirmesi ve ilgisi için tekrar teşekkür ederim..
Eğer kullanmaya kıyabilirsem, kapatıcıyla ilgili fikirlerimi yakında paylaşırım..

İnternetim olmadığı için, gündem konusunda televizyonlara bağlıydım, blogları da takip edemediğimden çok alakasız, saçma şeyler yazmadan bitireyim ben bu yazıyı en iyisi..
Güzel haberlerde tekrar buluşmak üzere..

Merak eden sevgili dostlarım için, ben çok iyiyim.. Hatta anlamsızcasına iyiyim :)) Dilerim bu yaz, herkese huzur getirir..

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. sıcaktan diğer kapatıcılarım intihar etmek üzereydi, bunu hemen buzdolabına attım henüz kıyamıyorum :))

      Sil
  2. Secil ben sadece duzeltirsin diye yorum birakmistim aciklamaya falan gerek yoktu ya uzuldum insanlik hali boyle dalginliklar yapiyoruz bazen. Tekrar guzel gunlerde kullan buzdolabina atma fikri super resmen likit hale gecmisti benimkisi de ben de attim hemen dolaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının linkinde de blog linki yazınca tekrar yayınlayım dedim. Asıl ben üzüldüm canım ya o kadar uğraşıtn :)
      Daha yaz gelir gelmez Time Balm'ım bozuldu ben de o yüzden bütün fondötenleri hatta krem allığı falan bir makyaj çantasıyla beraber koydum dolaba :)

      Sil