3 Haziran 2013 Pazartesi

Bu Blogda Direniş Var!

Bu sefer kimin görüşü neyse ne diyemiycem..! Firmalar da kendini gösteriyor zaten.. Mado eli kanlı polislere çay ikramı yapıyormuş.. Devam etsinler! Dilerim en azından sizler Mado'da blogger etkinliği düzenlemezsiniz!
Siyasi görüşlerinden ötürü, "ayy yok canım abartıyorlar, nolmuş yani 3-5 ağaç için şöyle oldu böyle oldu, allah da bunları top etsin ülkeyi yakıp yıktılar" zihniyetindeki blogları zaten bir kalemde geçiyorum!!
Şu anda tüm insani duygularımı kullanıp kendilerini takip etmekten vazgeçmemeye çalışıyorum ama onlar ısrarla bu düşüncelerinde devam ediyor... Kapitalist düzenini bir parçası olmuş, israfı yaşam biçimi haline getirmiş, katakulli çevirip kul hakkına girmiş bloggerların şu anda İslamcılık oynamasına şimdilik gülüyorum sadece...
Aman kimse bana laf söylemesin, kimseyle tartışmaya girmeyeyim diye yayınlarını durduranların da iç yüzünü gördük... Fikriniz neyse zikriniz o olmasın, sağda solda yazıp açık vermeyin bari!

Eylemlerde yaralanan tanıdıklarınız varsa lütfen darp raporu alıp suç duyurusunda bulunun!!
Yardım çağrıları ve gördüklerimizi aktarmaya devam edelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder