19 Mart 2013 Salı

Body Care&Spa Vigor Bee El ve Vücut Losyonu

8 Mart Gratis indiriminin 2. vurgununda, Bee Beauty mi alsam o mu bu mu hangi koku derken, o minik ambalajlarıyla ve harika kokularıyla sevdiğimiz el kreminin markasını görünce direk üstüne atladım.. Bu esnada 38 yaşındaki erkek kuzenimin delici bakışlarını üzerimde hissetsem de kokusunu bile çok incelemeden 2 adet 500 ml'lik vücut losyonunu, yine aynı boyda vücut peelingi ve duş jelini alıverdim, alışveriş yazımda bahsetmiştim zaten.
Vücut losyonunu o kadar çok sevdim ki bitirmeye çalıştığım TBS butter'ı bir kenara atıverdim. Yapısı mini boylarında olduğu gibi jel-krem değil, kremden daha hafif, losyondan biraz daha kıvamlı. Bir pompa ürün bir bacağa, bir kola yetiyor. Ürün fazla gelirse ilk anda dağıtması zor gibi görünüyor ama yeterli miktarda uyguladığınızda yapış yapış olmadan hemen emilip yumuşacık bir his bırakıyor. Neutrogena gibi kremlerin ciltte bıraktığı suni kayganlık hissi gibi değil gerçekten nemlendirdiğini düşünüyorum.
Ballı süt kokuyor, içeriğinde tabii ki bal yoktur ama antimikrobiyal ve antioksidan olduğunu yazmışlar :)
Anlamadığım bir hadise var Gratis'e özel ürünlerin üzerinde Gratis iç ve dış tic. a.ş. için üretilmiştir yazıyor, yurtdışındaki mağazanın bir uzantısı olduğunu düşünüyordum ama şimdi bu amcalar direk Türkiye için mi üretmiş oluyor yani? E iyiymiş o zaman.. Alman malı candır :) Paraben içermiyor, başka zararlı varsa buyrun bulun :)

6,75 lira üzerinden %40 indirimle alınca ayıla bayıla kullanıyorum. İndirimsiz fiyatı bile Gratis'te satılan markalara göre uygun ve daha kaliteli geldi bana.. Tabii koku çeşitliliği sorun var, umarım daha fazla ürünü gelir..

1 yorum:

  1. fıyatıda ıyıymıs paraben ıcermemesıde guzel bı ozellık bence:)

    YanıtlaSil