22 Mart 2013 Cuma

Adanalı Blog Yazarları Buluşuyor!!

Dün bir mail aldım hemen organize olduk. Pembe Dünyammm.. blogunun yazarı JanJan, yazılarımdan Adanalı olduğumu görünce mail atmış, benim de aklımda olan ama düzenlesek gelen olur mu ki? etkinliğini artık gerçekleştirelim istedik ve hemen davetiyemizi oluşturdu :)
Yorum olarak ya da mail ile ulaşıp hangi günlerde müsait olduğunuzu ya da buluşulacak mekan hakkındaki fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.
Sanırım pazar günü herkes müsait olabilir, bana her gün bayram :) Şehir merkezine yakın bir yer isteniyor bu yüzden Optimum AVM'de buluşup aynı zamanda alışveriş de yapabiliriz..
Fikirleriniz bekleniyor :)
Hatta yakın çevreden gelebilecek herkesi de bekliyoruz, olmadı bir gün de bir Mersin Forum'a iade-i ziyarete geliriz :)


4 yorum:

  1. Böyle günlere çok özeniyorum da çok uzağım ki ben. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de İstanbul'dakilere çok özeniyordum, tabii o kadar kalabalık olamayız ama tanışmak güzel tabii :)

      Sil
  2. Merhaba Seçil, bende bir Adanalı olarak böyle güzel buluşmaya gelmek isterim, Kıbrısta okuduğum için Adanaya geliş tarihim 4-14 Nisan eğer benimde olduğum zamana denk gelirse bende katılabilirim. Fakat bu baya geç bir tarih, bu tarihten daha önce buluşursanızda sorun olmaz olmadı yaza ayarlarız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz tarih netleşmedi zaten en az bir haftada herkese ulaşıp haber verebileceğimiz için 6 Nisan gibi olabilir :)
      Umarım tanışabiliriz :))

      Sil