26 Şubat 2013 Salı

Yves Rocher Kayısılı Peeling-Nem Maskesi

Commage Gourmand peau éctante radiant skib scrub gibi uzun, lezzetli, cezbedici bir ismi olan bu meşhur peelingimizi ben sevmedim, sevemedim. İçinde "apricot kernel grains" olduğunu iddia ediyor ama ben çağla kokusu alamıyorum :) Pek doğal bir ürün değil, parabenler ve alkol, sitrik asit gibi koruyucular içeriyor. Yoğun bir krem yapısının içinde dağılmış "bence" çok sert tanecikler içeriyor, kivi tohumu gibi.. Bu yüzden ben pek rahat kullanamıyorum. Clinique 7 Day Scrub gibi, ince ama yoğun tanecikleri kullanmak daha az hasar veriyor bence cilde. Çünkü bunu her noktaya ulaştırmak için daha fazla ovalamanız gerekiyor ve cildi çizme riski artıyor. Beğeniyle kullanan çok kişi olsa da benim hassas cildime pek uymadı.. Loreal ped ile yüzümü yıkadıktan sonra uyguladım, cildimi yumuşattı ama ped'in de yumuşatma etkisi olduğu için tam etkisini göremedim.
Fiyatı 16.90 ve 50 ml'lik bir ürün, bence indirimliyken denemek daha mantıklı..

Doğum günü indirimimle aldığım diğer ürün Cool Moisture Mask idi. Diğerinin aksine bu ürünü çok beğendim, tüm cilt tipleri için sadece 3 dakikalık maskeler, sloganıyla üretilmiş sanırım 2 ya da 3 çeşidi var. Ben canlandırıcı nem maskesini seçtim, çünkü şimdiye kadar Clinique, kil maskesi, Neutrogena gibi kurutucu maskeler kullanmıştım ama cildim karmalığını terk etti kuru-karma hatta, kuruya doğru gidiyor, hatta bu kış hepimiz öyleyiz sanki :) Geçen ay cilt bakımı yaptırdım ve orada nem maskesi kullanılmasına önce biraz şaşırsam da yüzümün maskeyi tamamen emdiğini görünce dank etti! Bu maskeyi birkaç kullanımla bile sevdim, üzüm suyu ve üre içeriyor ve diğer ürün gibi parabenler :s Zaten kullanım ömrü 6 ay olan bu ürünler parabensiz bozuluyor mu gerçekten? :s
3 dakikalık kolay uygulaması önemli bir avantaj, fazla kaçma akneye sebep olma ihtimalini de azaltmış oluyor. Ben ince bir kat halinde uyguluyorum fazlasına cesaret etmedim henüz :) Soğutucu bir etkisini hissetmedim ama neme doymuş cildin farkını fondöten sürerken hemen görebiliyorsunuz zaten.. Peelingden sonra uygulayabilirsiniz. Yıkayıp temizledikten sonra hafif bir nemlendirici sürmeyi unutmayın :)
Doğal bal bulursanız, gül suyu ile biraz kıvamını açarak da doğal bir nem maskesi elde etmiş olursunuz.. Pekçok ünlü makyajdan yorulan ciltlerine bal maskesi yapıyor. Şekersiz bal bulabilirsek tabii :) 

1 yorum: