14 Ocak 2013 Pazartesi

2. The Body Shop İflası- Ayy Alışverişi


Şu anda psikopatçasına ellerimi kokluyorum.. Bu haftasonu yine The Body Shop aklımı başımdan aldı... Erkek arkadaşım da ben de Jasmine Neroli parfüme bayılmış olmamız hasebiyle ve satıştan kaldırıldığı için bir tane daha almak istedim. Geçen haftaki alışverişimde olduğu gibi belli butter'larda %70 indirimin devam ediyor olmasını ümit ederek gittim mağazaya ama arkadaşlar zarar ettiklerine karar vermişler.. Kalan son birkaç ürünü %70 değil de %50 indirimle satınca nasıl bir kar edecekler bilemedim..
Neyse efenim bir butter, üçlü dudak kremi seti, parfüm vs seçtim tutarı ödedim ama biraz fazla göründü gözüme. Faturayı incelediğimde, yılbaşı setlerinde indirim olmasına rağmen dudak kremlerinde indirim yapılmadığını gördüm.. Geri döndüm iade aldılar ve 38 liraya 3 dudak kremi alacağıma, kocaman 2 butter almayı tercih ettim..
Sonuçta yine 3 butter'la eve döndüm... Yılbaşına özel çıkan ürünlerden almayı çok istiyordum fakat Spicy Vanilla'nın tekli butter'ını ya da vücut losyonu ya da herhangi bir setin içinde bulamadım.. Sadece duş jeli vs içeren en büyük set vardı, 60 küsur liraya geliyor.. Belki alınabilir ama peelinglerin kokusu çok tuhaf geliyor bana.. Aynı serinin peelingi çok kötü kokabiliyor, kullanabileceğimden emin olamadığım ve sadece o seti alabilecek bütçem olduğu için, kullanacağımdan emin olduğum farklı butterlar seçtim..
Yine vanilyadan vazgeçmeyip Vanilla Bliss Body Butter ve dudak kremlerinin yerine Japanese Cherry Blossom, Moroccan Rose butter'ları seçtim.. Moroccan Rose'u görevli arkadaş tavsiye etti, ambalajdan kokladığımda bana biraz bozulmuş gibi geldi, ama şu anda deli gibi koklamamın sebebi bu arkadaş :)) Hafif bir gül kokusu..
Japanese Cherry Blossom parfümü almayı düşünmüştüm ama sevdiğimden emin olamadım, parfümümü kuruttun artık satılmayacak diyen Sevgili Sevda 'yı yaddederek yine yaseminli parfümü aldım :) Mutluyum!
Azıcık da temizlik takıntım olduğu için çilekli el jeli tercih ettim..
Bu alışveriş ve daha bir sürü saçmalık için bir video çekmiştim ama yayınlamaktan vazgeçtim.. Youtube videolarla yıkılıyor zaten, ben geri kalayım :))) Ben yine yazarak başınızı şişirmeye devam ederim efenim :) Zaten öyle montaj falan benim harcım değilmiş onu gördüm :))
*Yaklaşık aynı ögeleri içeren ilk alışverişim 56 lira civarında tutarken, yukarıdaki bebekler 86 tuttu :(
TBS butter'ların yapısından çok memnunum.. Rossmann'dan da almıştım ama sabun gibi resmen :s Dağılmıyor, yumuşamıyor. Watson's'takilere de baktım ama onları da beğenmedim o yüzden denememiş olanlarınıza bu indirimde şiddetle tavsiye ederim :)
Ayrıca parfüm için çok kalıcı diyenler vardı, ama ben bayılarak kullanıyorum, özellikle sıktığım koku bana gelmediğinde çok gıcık olurdum ama bu parfüm buram buram kokuyor :)) 

3 yorum:

  1. Oooo, hanfendi güle güle kullanın :) Şu Yasemini ben bulamıyorum bir türlü buralarda :( Body Butterların Macademialısını aldık biz de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen hafta aldığım duo sanırım o dediğinden :)
      Ayıp söylemesi müstakbel kayınvalidemin ismi de Yasemin olunca ayrı bir sevdim parfümü :)) Sonraki seçimlerimde de tavsiyelerine uyacağım, ilk indirim ne zaman olursa artık :)
      Parfümlerin ağzı açıktı ben de o yüzden almak istemedim ama herhalde fazla sıkmamışlardır diye kaptım :D

      Sil
    2. Hmm şimdi baktım duo da vanilyalıymış, ölecem vanilyadan :D

      Sil