17 Kasım 2012 Cumartesi

Yves Rocher & Rimmel London Alışverişi

Yves Rocher mağazasına çok sinir olduğum için ilk alışverişim ve kartımı çıkarttırmamdan sonra bir daha gitmemiştim. Bu yüzden sonraki ilk alışverişte hediye verilecek olan ve çok merak ettiğim çift fazlı göz makyajı temizleyicisini, dün başlayan allık kampanyasıyla aldım.
*Yves Rocher'e bilmem kaçıncı çemkirmem sonucunda, önce ilk alışveriş sonrası indirimin süreli, hediyenin süresiz olduğuna karar verdiler ve kargoyla ürünü yollayacaklarını söylediler. Aradan 20 gün geçti gelen giden yok! Hiç çekinmedim bir kez daha iletişime geçtim çünkü mağazada 2 kere hakkım yendi ve bunun telafisini sanki sevabına yapıyorlarmış gibi bir halleri var! Nitekim ilk iletişimden 1 ay sonra göz makyajı çıkarıcı yolladılar fakat tek fazlı. Önceki tartışmamda hediye ettikleri duş jeli için de "yok size şundan değil, bu seriden vericez." demişlerdi, ben de yalvaracaktım zaten nolur o seriyi ver diye!?.. Parayla rezil olmak böyle bir şey.. Mevcut indirimi uygulamamak için, hiç almadığım ürünü faturama eklemeye tenezzül eden çalışanları var, karşılığında gördüğüm muamele bu.. Öyle parti yapıp ürün dağıtmayla olmuyor!..
Göz makyajı temizleyicisine 22.90 fiyatı üzerinden %30 indirim yapıldı. Sanırım allık hediyesi ve bu %30 indirim sadece kart sahipleri için geçerli ve diğer indirimli ürünleri aynı fiyatıyla alabiliyorsunuz. Nitekim tonik indirimli 11 lira civarıydı ve onda ekstra bir indirim olmadı :) Yine de toplamda 26.98 liraya bu 3 ürünü almak paha biçilemez :)

 Bu sprey başlıklı toniği Gizem İlktan'ın sivilce bakımını anlattığı videosunda görmüştüm fakat mağazaya gittiğimde bana ısrarla Pure System serisinin toniğini verdiler, onu kullanabildiğimi pek söyleyemeyeceğim :s Jel kıvamlı hatta daha bile koyu pamuğa damlatıp yüzüme sürünce yayılmıyor ve utanmasa sadece pamuğun alanı kadar bir yeri temizliyor. Bu noktada benim cimriliğim devreye girdi ve kendisini sadece sivilce üzerine ve geniş gözeneklere bölgesel olarak uygulamakta kullanıyorum. Roc toniğimde çok ağır geliyor :s Karma cilt çok zor nemlendireyim mi yağını mı alayım insan çıldırıyor! Bu ürün nemlendirecek öyle umuyoruz :)

 Allık 7 gram, kutusu çok küçük görünse de yeterli bir miktar fakat pek renk veren bir ürün değil... En açık rengini alırım diye gittim ama 3. derecede koyu bir ürünü seçtim. Henüz denemedim ama kolay yayılsa bile pek renk vereceğini düşünmüyorum. Benim gibi açık tenli değilseniz markanın allıkları pek size göre olmayabilir. Benim aldığım 10 numara açık pembe, hafif şeftalı bir renk..
 Ve Watson's'a çok kısa bakabilmek suretiyle yalnızca Rimmel London Scandaleyes maskara ve Kate Moss serisinden ilk rujumu aldım mutluyum :) Ruj 12.99, maskara 13.99... Ucu Givenchy çakması olan yeni bir çeşidi gelmiş Scandaleyes'ın fakat fiyatını her nasılsa 27 lira gördüğüm için almadım ama katalogda o da 13.99 yazıyordu denemediğime üzüldüm :s

 Bileğimdeki görüntü saçma yansıdı fakat dudağımda daha pembe hatta açık gül kurusu gibi duruyor.. Pembe ve bej tonlu "nude" rujları çok seviyorum. Bu seriyi denemeye biraz korktum, internetteki görseller gayet nude duruyor ama ürünün canlısını görünce daha çok renk verecekmiş gibi duruyor. Dudak rengine göre tabii çok değişiyor renkler, bu yüzden hiç kullanılmamış tester bulup dudağımda deneyebildiğim için çok mutluyum :)

*Bir de kısa cümleler kurabilsem! Biri tutsun çenemi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder