17 Kasım 2012 Cumartesi

Çift Bazlı Göz Makyajı Temizleyicileri Karşılaştırması


İnce kirpiklerimden maskarayı söke söke temizleme sorunsalımı çözdüm gibi :s Yukarıda gördüğünüz ürünlere ek olarak Rival de loop ve Loreal'in tek fazlı ürününü de denedim fakat waterproof olmayan maskarayı bile temizleyemiyorum. Neden bu kadar antika bir insanım bunu da merak ediyorum!
Geniş çaplı bir analiz yaptım... Aşağıda markaların vaatlerini ve sonuçlarını yazacağım.
 Neutrogena yağ kalıntısı bırakmadığını iddia etmiş.. Benim bu ürünüm 1 yılı geçmiştir onun etkisiyle mi bilmiyorum ama kesinlikle iyi temizlemiyor, maskara parça parça gözaltlarıma dökülüyor, uyguladığım basınçtan zorla çıkıyor resmen :s Ve bu iddianın aksine en fazla yağlı his bırakan ürün Neutrogena ve RDL. Neutrogena'dan çok memnun olan arkadaşlar var, içerik değiştiyse ve memnuniyet arttıysa yorum bırakın lütfen :)
 Loreal evet gerçekten yağsız.. Neutrogena'dan daha iyi temizliyor, yine de beklediğimi bulamadım.. Kutulardan biriyle gelmişti, yine de denemeye değer bir ürün, en azından dudak makyajı için de kullanılabiliyor..
 Ürün zaten deneme boyu, denemeseniz de olur ürünü.. Yağlı, tek fazlı olanı daha iyi temizliyor..
 Kendisine bugün kavuştum.. Uygulama sırasında yağlı bir his yarattı, ürünün kalıntılarını pamuğun kuru tarafıyla aldım. Ve bir süre sonra göz çevrem normal kuruluğuna dönmüştü, yani bu ürün için de yağlı his bırakmıyor diyebiliriz...
Şimdi ise ürünleri çalkalayıp bıraktıktan kısa bir süre sonraki görünümlerini inceleyeceğiz...
 En uzun süre karışım halinde kalan ürün Neutrogena oldu. Loreal ve RDL hızla ayrışıyor, Yves Rocher ise tanecikli bir yapı halinde dağılıp biraz daha geç ayrışıyor. Yukarıdaki çalkalanmamış fotoğraflardan fazlar arasındaki hacim farkına bakarak RDL nin ne kadar hızla eski haline döndüğünü görebilirsiniz.. Loreal'i fazla kullanmadım onun mavi kısmı daha az kalmış gibi görünüyor ama zaten öyleydi sanırım. Neutrogena ise eşit oranda, şişe bitene kadar doğru oranda fazlar karışacak ama içerik olarak yanlış bir ürün... :s
 Sonuçta benim favorim Yves Rocher oldu! Yine belirtiyorum benim kirpiklerim ince ve uzun bu yüzden maskara kirpiklerime yapışıp kalıyor, başkalarının memnun kaldığı ürünleri ben kullanamıyorum, benim yorumlarım da sadece beni bağlar. Bu sebeple geniş bir analiz yapmak istedim. Önceki bir karşılaştırma yazıma olumsuz yorum gelmişti, sonuçta elimdeki ürün neyse onu kullanıp yazıyorum, başkasının memnuniyetsizliğini ya da memnuniyetini ben bilemem.. Dilerim yardımcı olabilmişimdir...

4 yorum:

  1. Hiçbirini kullanmadığım için yorum yapamayacağım ama benim de 1 sonraki ürünüm yves rocher. Birçok kişinin memnun olduğunu duyduğumdan doğumgünü kampanyasında almıştım. Sıra gelse de kullansam diye bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Neutrogena ve RDL yi bitirmeye çalışıyordum ama dayanamadım artık :s Banyoya ve odama birer tane koydum nerede denk gelirse orada çıkarıyorum makyajı :))

      Sil
  2. merhabaa :)ben neutrogenayı beğendim
    blogunu çok hoşuma gitti keyifli paylaşımlar var,banada beklerim izleyuicim olursanız mutlu olurum bol bol görüşmek dileğiylee :)
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bugün Divinia da aldım ama favorim Yves Rocher sanırım :)

      Sil