22 Ağustos 2012 Çarşamba

Watsons, Rossman, Yves Rocher Alışverişi

Watsons'ta Maybelline ve Rimmel'in ürünlerinde hem indirim vardı hem ekstra Turkcell Kadınlar Kulübü indirimi vardı. Bu sebeple ihtiyaç fazlası, merak ürünü Rimmel Stay Matte pudrayı, satıcının desteğiyle de fondöteni aldım.. Arkadaki pembe çiçekli arkadaş kamelya çiçekli yaklaşık 5 liralık vücut losyonu ve aloe veralı bir krem aldım içeriğinde yazdığı gibi gerçekten aloe vera içermesini umarak yaktığım bacağımda kullanacağım. 
Gelelim günün ciğerime oturan kısmına... Maybelline the falsies black drama maskarayı muhteşem övgülerine kapılıp daha sonra kullanmak üzere 13 liraya bulunca aldım... Fakat koskooooca Watsons koruma bandı yırtılmış ama yırtıldığı belli olmayan bu arkadaşı, üzerine bir alarm yapıştırarak satışa koymuş! Online kozmetik almayacağım diye söz verdim kendime, bunu defalarca yaşadım çünkü. Ama kendi elimle beğendiğim maskarayı satıcı kız kaşla göz arasında bunu mu alsan onu mu alsan başka ürünler gösterirken elinde kalanı itelemiş! Sırf indirimli diye mi bu muamele yoksa büyük firmalarda mı artık böyle ucuz oyunlara başvuruyor? Rimmel ürünlerinde de koruma bandı yoktu, fondötene de dikine bir alarm yapıştırılmış hadi onu sonuçta damlatarak kullanıyoruz ama ne yapayım ben şimdi bu maskarayı? Ayrıca 30 ml'lik bu fondötenlerin zaten ambalajı küçük olduğu için ağzına kadar dolu olur. Fondötende koruma bandı olmasına rağmen sıkar sıkmaz ürün ambalajdan taşmadı...!



Neyse çok fazla sövmeden mini bir Yves Rocher alışverişiyle devam edeyim.. Uzun süredir bu markayı takip etmeme, son indirim döneminde bakışmama rağmen mağazalarına gittiğimde karar verdim ancak. Yüzümde sürekli komedonlar oluşuyor siyah nokta olsa sık kurtul :s Üstü kapalı bu noktacıklar çok sinir bozucu toniklerimi değiştirerek kullansam da "evet işte bu mucize, budur" diyeceğim bir şeyle karşılaşmadım. Clinique'e kardeş bunu aldım. Bu markanın nemlendirici toniğini bir vlogger sivilceleri için kullandığını söylemişti fakat görevli çocuk da onun yeterli gelmeyeceğini söyleyince pure system serisinden poro minimizer toniği aldım. Alırken dikkat etmemiştim ama salisilik asit içeriyormuş hem cilt gençleştirme hem de akneler için çok etkili.. Ve en güçlüsünden dudak balsamı aldım şimdilik. Kartımı yeni aldığım için önümüzdeki 2 ay geçerli %20 indirimim olacakmış, kesinlikle kullanılacak! :)


Son olarak 5 dk içinde Rossman'dan EcoTools fırça seti, göz altı kapatıcısı, aplikatör fırça aldım. İnternette sürekli baktığım meşhur olduğunda 5-6 dolar olan EcoTools'u almamak için direniyordum Amerika'dan mı istesem,  gözümü karartıp e-bay den mi alsam diye çok baktım fakat çin malı olmasına rağmen bunun bile çakması varmış bari sağlama alayım kötünün iyisi olsun diyip, zaten Adana'da tek bulabileceğim yer olan Rossman'dan almış bulundum :s En azından fiyatı düşmüş 37 liraydı.. Kapatıcı da elimdeki 5. kapatıcı oldu herhalde :s Tabii ki daha sonra kullanılmak üzere kaldılaracak, fakat bir kez denedim beğendim.. EcoTools kapatıcı fırçasından nefret ettim yan yana dizilmiş yumuşatılmış misinalar gibi.. Karıştırma fırçasıyla sürdüm kapatıcımı, karıştırma görevinden daha iyi oldu... Nitekim benim gözüme biraz büyük kaçtı sanki bu fırça. 



Pudra ve allık amaçlı aldım bu seti fakat mağazada görünce çok küçük göründü gözüme... Yine de kullanırken yüze değdiğinde yelpaze gibi açılıp genişliyor. Just Makeup'ın kabuki ile Smashbox Halo'yu sürmesini düşününce bu fırçaya kabuki diyemem :)) Pek kapatıcı değil normal bir şekilde dağıttı pudrayı... Allık sürerken de anladım ki sorun fırçalarda değil bendeymiş :D 
Bu fotoğrafı da özellikle çektim, bir arkadaş içine sığmadığını yazmıştı diğer setten mi bahsediyor hatırlamıyorum ama bu gayet rahat sığdı.. Zaten benim minik ellerimde bile mini minicik kaldı fırçalar :)

*Tonik şu şekilde tanımlanmış: Akne Kızarıklıklarını Hafifleten Gözenekleri Arındıran Matlaştırıcı Tonik
Siyah nokta ve aknelere son!
Salisilik Asit ve Aloe Vera Özü içeren güçlü formülü ile bu arındırıcı tonik, tıkanmış gözenekleri açar, derinlemesine temizler ve cilt dokusunu matlaştırır. Sebum fazlasından arınan gözenekler daralır, cilt dokusu pürüzsüzleşir. Formülündeki onarıcı özelliği akne kızarıklıklarını hafifletir.
Her gün düzenli olarak temizleme jelinin ardından özellikle yüzün daha yağlı olan T bölgesine (alın, burun, çene) uygulayınız.

...Ve dahası: Formülündeki cilt yenileyici antibakteriyel Salisilik Asit ve yoğun onarıcı Aloe Vera Özü sayesinde sivilce oluşumunu engeller ve sivilce izlerini yok eder.
Dermatolojik uzmanlık altında geliştirilmiş ve test edilmiştir.
Paraben içermez.
Dermatologlar tarafından tavsiye edilir.

3 yorum:

  1. güle güle kullan canım :)
    blogumu yeni açtım ve yakında bir çekiliş yapıcam senide bloguma beklerim gelirsen çok çok mutlu olurum :)
    http://eda1907ozer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ara alışveriş tutkum arttığı için çekilişler de ilgimi çekmeye başladı zaten :))

      Sil
  2. bu fırça setlerini çok merak ediyorum ya en kısa zamanda edinmem lazım bende bloğuma beklerim :)
    http://kozmetikcicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil